Akan Kembali padaNya..


KEMATIAN..!!


satu yang pasti..

Cukuplah MATI sebagai peringatan..








"Ya Allah, andainya ada satu waktu @ detik saat di mana aku benar-benar merasakan keindahan iman, dimana aku benar-benar merasakan keagungan-MU, ...kerana aku sering ragu akan keikhlasanku sendiri..Maka, KAU matikanlah aku di saat itu Ya Allah..agar aku dapat meraih semulia-mulia kematian..kematian disaat aku mencintai-MU..."


Ya Allah, matikanlah kami dalam iman.. Jauhkan kami dari azab kubur dan azab neraka.!!


0 comments:

Search This Blog


 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 COGITO ALLAH SUM..... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.