??????????????????????

Siapakah SAYA???

Siapakah AKU???

Who am I???


Apa yang aku mahukan dalam hidup ???

Apa yang saya mahukan dalam hidup ???

What I want in my life???



Apa matlamat hidup aku ???

Apa matlamat hidup saya ???

What is my mission of life???


WHAT IS LIFE..??








Ya Allah, kenalkanlah aku dengan-Mu
kenalkanlah aku dengan diriku..!!

Bimbinglah hambamu ini..
Ku perlukan pertolongan-Mu..
Jangan biarkan ku sendirian..
Untuk ku teruskan hidup ini......




"Tidaklah Aku jadikan jin dan manusia melainkan supaya mereka menyembah Aku".
(Al-Dhariyat: 56)

"Wahai manusia sesungguhnya kami jadikan kamu lelaki dan perempuan dan kami jadikan kamu berbangsa-bangsa dan berpuak-puak supaya kamu kenal-mengenal. Sesungguhnya sebaik-baik kamu di sisi Allah ialah yang paling bertakwa di antara kamu." (Al-Hujurat: 13)





Tiadalah hidup di dunia ini melainkan permainan dan pergurauan.
Sesungguhnya kampung akhirat, lebih baik bagi orang-orang yang
bertaqwa. Apa tidakkah kamu memikirkan ? (Al An'am : 32)





0 comments:

Search This Blog


 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 COGITO ALLAH SUM..... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.