SEGALANYA MILIK-MU

Kau yang menciptakan cinta

Dan Kau jua yang menghampar bahagia

Di ribaanMu terhimpun harapan

Impian tulus setiap insan



Kau yang mengutuskan duka

Dan Engkaulah yang mengirimkan hampa

Namun padaMu jua diadukan

Merabahkan keresahan dan tangisan



Aku tahu inilah kasihMu...

Aku tahu inilah cintaMu..

Dan ku tahu tiap yang terbaik untukku..

Tak semuanya yang ku mahu....



Di celah hangat nafas yang terhela

Ada dingin saat menyeru namaMu

Terarah segala ronta dan rasa

Pada damainya dakapanMu...



Aku tahu inilah kasihMu...

Aku tahu inilah cintaMu...

Dan ku tahu di segenap ruang rasaku

Telah Kau titipkan kekuatan..



Oh Tuhan .....


~~mestica~~

2 comments:

Unknown said...

salam..oit..mna shout mix...??..aku nk bg award pn xle la aida ni...\


ni..amik...link

http://somebodyindunya.blogspot.com/2010/05/this-award-goes-to.html

aida said...

wslam...

ada la..kat bawah tue..

blog in construction la..berterabur cket.hehe

syukran ustazah...
syoknyer dpt award dr ang.~~

Search This Blog


 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 COGITO ALLAH SUM..... |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.